mo1900 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Når jeg starter datamaskinen får jeg denne merkelige meldingen (se vedlagt bilde). Har prøvd å søke litt rundt uten å finne neon svar. Finner heller ingen filer som matcher. Maskinen fungerer ellers normalt. Noen som vet hva dette er og evt. hvordan fjerne dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 bruk ccleaner og slett programmet fra oppstarten. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 trenger ikke ekstra prog for fjerne det. ta opphavebehandling og skriv inn msconfig. der ser du oppstart og alle oppstarts prog er opplistet. huk av det du vil ha av og neste gang du restarter skal det ikke komme noe:) da får du bare disablet oppføringen, med ccleaner får du fjernet oppføringen veldig enkelt. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 om du leser mine tidligere tråder, så tror jeg du ikke finner noen som er mere imot 3.part programmer enn meg, men ccleaner er et av de få, få, få programmer jeg anbefaler til bruk på windows. Om du skal fjerne den oppføringen, så må du inn i registret, så målt opp imot hverandre ccleaner og registerendringer, så er konsekvensen av å gjøre feil mye mindre i ccleaner enn i registret.... Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hei, Dette ser hvertfall ut som malware som betyr at selv om du fjerner regiseroppføringen så kan det fremdeles hende det er noe dritt på dataen. Hvis du vil så kan du trykke øverst på signaturen min, følge veiledningen og poste loggene der ~ Submit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå