Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Splitter ny Asus N73j med store grafikk problemer


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har store problemer med grafikken på min ny Asus N73j i Fifa 11,spillet går i slow motion og hakker ekstrem mye.

 

 

Når jeg trykker høyre klikk og går in på innstilinger står det Intel HD grapics.

 

Men når jeg går in på Enhets behandling og skjerm adapter står det oppført 2 skjermkort,altså Nvidia Geforce Gt335m og Intel hd GRapics.

 

Er det noe mulighet for og disable Intel og kun kjøre Nvidia skjermkorte og er det bra nok til Fifa 11?

Pcn har Intel core i5-450m 2.4 ghz cpu,Nvidia gt335m vram 1 gb og 4 gb minne.

Endret av Yonaz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sliter med en vanlig feil på nye Nvidia maskiner og det er at Optimus teknologien som skal bytte fra det integrerte skjermkortet til det dedikerte ikke funker som den skal.

Jeg trodde at Nvidia hadde fikset dette problemet i de nye driverne sine men det er tydeligvis ikke korrekt.

 

Jeg ville nok prøvd å oppdatere til nye drivere eller reinnstallere de som er der.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg formaterte hele harddisken og la alt inn manuelt. Har ikke hatt noe problem med det siden. Men skjermkortet er ikke særlig bra, måtte skru ned mange innstillinger på et mye eldre bilspill for å kunne spille det glatt. Du burde prøve en ny driver til skjermkortet.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...