Yonaz Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Hei Har store problemer med grafikken på min ny Asus N73j i Fifa 11,spillet går i slow motion og hakker ekstrem mye. Når jeg trykker høyre klikk og går in på innstilinger står det Intel HD grapics. Men når jeg går in på Enhets behandling og skjerm adapter står det oppført 2 skjermkort,altså Nvidia Geforce Gt335m og Intel hd GRapics. Er det noe mulighet for og disable Intel og kun kjøre Nvidia skjermkorte og er det bra nok til Fifa 11? Pcn har Intel core i5-450m 2.4 ghz cpu,Nvidia gt335m vram 1 gb og 4 gb minne. Endret 28. oktober 2010 av Yonaz Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Du sliter med en vanlig feil på nye Nvidia maskiner og det er at Optimus teknologien som skal bytte fra det integrerte skjermkortet til det dedikerte ikke funker som den skal. Jeg trodde at Nvidia hadde fikset dette problemet i de nye driverne sine men det er tydeligvis ikke korrekt. Jeg ville nok prøvd å oppdatere til nye drivere eller reinnstallere de som er der. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 har enda ikke fått fikse grafikk problemet,hvordan får jeg fikset det? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Jeg formaterte hele harddisken og la alt inn manuelt. Har ikke hatt noe problem med det siden. Men skjermkortet er ikke særlig bra, måtte skru ned mange innstillinger på et mye eldre bilspill for å kunne spille det glatt. Du burde prøve en ny driver til skjermkortet. Endret 15. november 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Noen som veit om Fifa 11 funker på den pcen? har fått nvidia skjermkort til og fungere tror jeg,men lager endel. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen som veit om Fifa 11 funker på den pcen? har fått nvidia skjermkort til og fungere tror jeg,men lager endel. Det lyser blått hvis intel-kortet kjører, og hvitt hvis nvidia-kortet kjører. Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen som veit om Fifa 11 funker på den pcen? har fått nvidia skjermkort til og fungere tror jeg,men lager endel. http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå