pjoppen Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hei jeg har en logitech trådløs mus, med en sånn tommelknapp, etter jeg oppdaterte driveren er det ikke lengre innstillinger for den kanppen..Noen som vet hva jeg må gjøre?? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 innstalere de gamle driverne? Lenke til kommentar
pjoppen Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 hadde jeg finni den, hadde jeg ikke spurt her Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hvorfor installerer du de driverene egentlig? Har hatt 3 forskjellie mus fra Logitech, men har aldri installert noen andre drivere enn de som Windows legger inn selv. Lenke til kommentar
pjoppen Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Hvorfor installerer du de driverene egentlig? Har hatt 3 forskjellie mus fra Logitech, men har aldri installert noen andre drivere enn de som Windows legger inn selv. Når jeg kjøpte musa brukte jeg Win 98 Nå har jeg Xp og den innstalere driveren selv...Derfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå