PureChaos Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 En oppløftende spilleliste Jeg prøver å ha mest mulig positive innflytelser rundt meg, og hører mye på musikk, og vil derfor prøve å bygge opp en fin spilleliste med sanger som er oppløftende, får meg i godt humør og til å tenke positive tanker. Jeg har starta med to låter, Life is Wonderful av Jason Mraz og The World's Greatest av R. Kelly. Håper flere vil bidra, og da er det bare å poste låtene i tråden her. Alle seriøse forslag blir lagt til i spillelista så fort jeg har mulighet, og jeg håper at flere vil få glede av å høre på den. Alle forslag tas i mot med glede, uansett sjanger, så lenge de har et positivt budskap. Skriv gjerne også noe om låtene dere foreslår hvis dere føler for det. Og helst ikke flere enn tre låter per post. Takk Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hva med å gjøre den "collaborative"? Så kan alle samarbeide.. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Var redd for at noen skulle finne på å ødelegge, men har gjort den collaborative nå. Så får jeg heller lage en kopi av spillelista som oppdateres innimellom, så jeg fortsatt har det hvis noen finner på noe sånt. Håper noen har noe bra å legge til! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Godt poeng. Husk å kopiere ofte, da! Til en egen spilleliste. Så om noen ødelegger er du klar med ctrl+v.. Ikke kopier om det bare ser ut som alt er som det skal, og noen har bytta alle sangene.. skal prøve å gjøre noe med den! Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Skriv gjerne hva dere legger til, hvis dere legger til noe. Selv la jeg akkurat inn It Was a Good Day av Ice Cube. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) privat Endret 29. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har lagt til: Energy - The Apples in Stereo The Boy With the Arab Strap - Belle and Sebastian Hazey Jane II - Nick Drake Patio Song - Gorky's Zygotic Mynci I Feel Ya' Strutter - of Montreal Sex Karma - of Montreal Bore Da - Euros Childs Dawnsio Dros y Môr - Euros Childs Costa Rita - Euros Childs Y Brawd Houdini/ Great Houdine - Meic Stevens Lenke til kommentar
sixx Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 heart of steel med manowar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå