fjarle Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hørt om Simonsen Freeway før? Les mer Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det norske selskapet Simonsen hadde på midten av nittitallet mobiltelefoner for NMT450-nettet Hehe, jeg har faktisk en av de liggende ennå.. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg forhandler Simonsen og har Teled som en av mine leverandører. Den manuelle laderen ER en sveiv, som lader batteriet tilstrekkelig til å f.eks "ta den siste samtalen". Nødløsning, men alikevel veldig praktisk! Ser av min innpris at denne maks ligger på 3500,- og kommer nok fort under. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Får håpe det er skikkelig nittitallskvalitet på de enda! Nye mobiler går i stykker bare man ser på de, men nittitallsmobilene går aldrig i stykker, har flere som er like fine, tunge og gode- skriker kvalitet. Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Noen som vet om dette er noe lisensbasert og bygger på Sonim, eller om det bare er tilfeldig at de har likhetstrekk? Jeg klarte fint å ta kåken på en XP-3, så jeg håper det inngår noen 'lessons learned' uansett hva tilfellet skulle være. 1 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 hmmm.. veldig aktuell kandidat for fjellturene mine den F-510'en. Lenke til kommentar
Jukka Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 har sett slike før på QXL og finn. noname / made in China. Smartinger bestiller fra fabrikk i Kina med "Simonsen" logo og tilpasset software. disse er like mye "norske" som Daewoo med Chevy-logo på amerikanske. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Vel, kina kan jo teknologi vel så godt som norge, så ser ikke akkurat det som negativt. Lenke til kommentar
Jukka Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det som er negativt er at du må betale dobbelt fordi det står "Simonsen" på den. 1 Lenke til kommentar
agito Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Trodde resitiv = trykk, kapasitiv = berøring? Eller tar jeg feil her? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 så det er mer ved denne den en rebrand av sonim? Sitter å snuser på 2-sim telefoner for tiden, og en som tåler å bli brukt hadde vært noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg