protoneedhelp Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Jeg har en vw passat 2004 uten tåkelys og ryggesensor. Går det an å montere ryggesensor til vw passat 2004? hvis ja, hvordan? og er det mulig å montere tåkelys til en bil som ikke har tåkelys foran fra før av? hvis ja, hvordan? takk på forhånd! Endret 28. oktober 2010 av protoneedhelp Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Jeg har sett at du kan kjøpe tåkelys til bilen din på eBay! Mener det var en guide inne på www.passatworld.com, skal sjekke litt Her har du en del å velge mellom. Her har du grillen. Her har du lampene. Ser også ut som at du må kjøpe ny bryter, hvis du kun kan dra den ut ett hakk. Tråd fra Bilforumet. Mulig du kan bruke guiden her. Utrolig mye informasjon på nettet. Jeg ville trålet gjennom forum.vwaudi-club.no, bilforumet.no og passatworld.com Endret 28. oktober 2010 av EvenruD Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) tusen takk EvenruD! dette ble vanskelig jeg har bare tåkelys bak jeg. Jeg tror jeg gir opp med å montere tåkelys jeg. Men vet du noe om ryggesensor til passat 2004? Endret 31. oktober 2010 av Hårek Fjernet unødig sitering Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har ikke Biltema et slikt sett med ryggesensorer osv? Prøv å let litt på Bilforumet, samt eBay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå