Magz Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg har sett over alt men det er ingen som har den på lager eller noe, er det noen som vet hvor jeg kan bestille den,og det hadde vært greit om de hadde blåtann adapter der også? Jeg har sett over alt men det er nesten ingen som har den inne til en rimelig pris, Please hjelp meg?? Lenke til kommentar
Goody Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hellu Snakket med Siba's kundeservice i går og de har den på lager. Ved nettbestilling tar de den fra enten Oslo eller Sandnes-lager. Koster 3425,- der, men om de har blåtann-adapter vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jepp. Siba har visstnok mange på lager. Jeg kjøpte min på torsdag var det vel... Lenke til kommentar
Magz Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Ok, så det er trygg å kjøpe der. Har du fått din? eller hvor lang tid tar det før du får den. Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg bestilte fra Siba, tok vel 4 dager før jeg fikk den! Og den som venter på noe godt... (Sykt bra telefon!!) Lenke til kommentar
Magz Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Takk for det 8) har akkurat bestillt min T610, gleder meg noe sinnsykt, den ble dyr uten abonoment, men det er vel vært det. Kjøpte meg en Blåtann adapter på komplett oxo, ble ikke billig den heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå