spracket Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hei. Slo på maskinen min i går da jeg oppdaget at musen ikke fungerte. Ikke første gangen det har skjedd med denne så jeg dro ut usb kontakten og satt den inn igjen. Ingenting skjedde så jeg prøvde å bytte usb port, men ingenting så ut til å hjelpe. Løftet da opp musen å så at laseren under ikke lyste. Merkelig dette her, alle knapper og lys fungerer og windows finner den. Er det noen som har noen ide om hva som kan ha skjedd eller noen fix på dette? Tar imot all hjelp med glede. Mvh, Hyped Maskinvare: Crosshair IV x6 1090T Win 7 Ultimate 64-bit Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hei. Slo på maskinen min i går da jeg oppdaget at musen ikke fungerte. Ikke første gangen det har skjedd med denne så jeg dro ut usb kontakten og satt den inn igjen. Ingenting skjedde så jeg prøvde å bytte usb port, men ingenting så ut til å hjelpe. Løftet da opp musen å så at laseren under ikke lyste. Merkelig dette her, alle knapper og lys fungerer og windows finner den. Er det noen som har noen ide om hva som kan ha skjedd eller noen fix på dette? Tar imot all hjelp med glede. Mvh, Hyped Maskinvare: Crosshair IV x6 1090T Win 7 Ultimate 64-bit Ville sendt den til RMA, enkleste. Lenke til kommentar
spracket Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Ja jeg tror det ender med at jeg gjør det. Har hørt om mye problemer med denne musen, men jeg trodde ikke at den skulle kunne bare slutte å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå