Leroy Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Titt på linken under: http://www.bostream.se/page.php?xml=swe/pa...e.xml&newsid=76 Når får vi se dette på sidene til en norsk ISP?? Har en følelse at det kan bli lenge til... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Har en følelse at det kan bli lenge til... Jeg har en følelse av at det aldri kommer til å skje... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hva skulle jeg ikke gidd for å bo i sverige nå...:/ Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Er det foresten noen andre enn firstmile som tilbyr 10mbit? Lenke til kommentar
thorel Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Når får vi se dette på sidene til en norsk ISP? Blir vel når folk slutter å lage tråder om det Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Vel, mens resten av verden gikk fremover, ble det her på berget valgt å satse på ISDN... Latterlig, javisst! Samtidig begikk våre stortingspolitikere den gedigne megatabben å overføre alt som var lagt av kobber rundt om i det ganske land - finansiert av DEG og MEG rett over statsbudsjettet - til et privat selskap ved navn Telenor. Konkurransetilsynet er ved jevne mellomrom inne og gransker Telenor med mistanke om bl.a. kryss-subsidiering med det eneste formål å drepe enhver form for konkurranse (les: fremskritt for deg og meg). Vi har delvis oss selv å takke for tingenes tilstand i IT-Norge - det er vi som stemmer sosialdemokrater og raddiser inn på tinget. Og Telenor er langt ifra uten skyld de heller. Men 26 MBit til 400 kr/mnd her på berget kan du nok bare glemme - i alle fall på en stortingsperiode og to Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Er det foresten noen andre enn firstmile som tilbyr 10mbit? Ja, Bredbåndsbolaget har et datterselskap som heter Bredbåndsfabrikken i Norge. Men de bygger ikke lenger ut linjer pga dårlig økonomi. Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Er det foresten noen andre enn firstmile som tilbyr 10mbit? Ja, Lyse fiber tilbyr 10 mbit her i Rogaland. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Er det foresten noen andre enn firstmile som tilbyr 10mbit? FM gir ikke 10mbit... http://www.firstmile.no/vnyhet.php?nyhetid=19 Lenke til kommentar
OffiserDeath Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 www.lyse.no tilbyr 10 mbit og 2 mbit for kunder i rogaland. NB. De har akkurat begynt å bygge ut, så det kan ta litt tid før alle får dette tilbudet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå