StinaStina Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg overtok leien av en leilighet for en halv måned siden, men har ikke sagt ifra til strøm-leverandøren, for jeg har ikke flyttet inn i leiligheten ennå, selv om den er overtatt. Har sett etter en strøm-måler men finner ingen i leiligheten. Hvordan gjør jeg det.. Bør jeg ringe strømleverandøren med en gang? Og klarer de å finne ut hvor mye strøm (selv om jeg ikke har brukt leiligheten ennå) som er brukt siden jeg overtok den? Ble litt bekymret nå, fordi at jeg ikke har fått sagt ifra. Men har drøyd det pga livssituasjoner osv. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Normalt så er du ansvarlig for strøm f.o.m det du overtar disposisjonsretten over leiligheten. Slik jeg forstår det for en halv mnd siden. Kontakt utleier/selger og spør hvor stømmåleren er, deretter kontakter du en stømleverandør du ønsker å bruke for å få overført abbonnementet på deg hvor du oppgir målestanden som du finner på strømmåleren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå