Sarah78 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg er en dame på 32 år.Har to unger på 11 og 12 år og en fantastisk samboer. Bor på vestlandet i en bygd. Interessene mine på forumet her er i hovedsak religion,filosofi og livssyn,men har også postet i helse ,seksualitet og familie og barn.. Ellers har jeg bi-polar lidelse og er derfor ufør,noe jeg håper forandrer seg,men ikke regner med. Liker å lese bøker og er avhengig av musikk. Jeg har vert her på forumet noen dager nå og blitt helt avhengig-tenkte derfor jeg burde legge igjen noen ord her. MVH Sarah78 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Velkommen Sarah. Fint Navn, har en lillesøster som heter det sammen dog med Zarah ^_^ Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Velkommen Sarah. Fint Navn, har en lillesøster som heter det sammen dog med Zarah ^_^ Takk:D Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Velkommen ja. Har lagt merke til deg i forumkafeen. Liker godt bøker selv selvom det ikke er den slags jeg diskuterer her. Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Velkommen ja. Har lagt merke til deg i forumkafeen. Liker godt bøker selv selvom det ikke er den slags jeg diskuterer her. takk:D både for hilsen her og på profiln min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå