Snerk Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 For to uker siden fryser PayPal kontoen min hos dem, som gjør at man ikke lengere kan betale med PayPal. Det de kaller limited account. Begrunnelsen var: "Kontotilgangen din er blitt begrenset av følgende årsak(er): Oct 15, 2010: We want to check with you to make sure that no one has logged in to your account without your permission." For å løse dette blir jeg bedt om å logge inn på paypals "løsningssenter" og følge instruksene der. Der er en sjekkliste på tre ting jeg må gjøre for å opprette kontoen min, og så gjør jeg disse tingene (se bilde). Men paypal beholder kontoen min fryst! Jeg har sendt tre ulike e-poster til deres kundeservice, men jeg får bare et automatisk svar om å gå til løsningssenteret og følge stegene der, og det er jo akkurat det jeg har gjort. Skulle gjerne hatt paypal kontoen min oppe å gå igjen, noen som vet råd? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Skikkelig kjipe greier det der, PayPal setter sikkerheten til brukerne veldig høyt og noen ganger kan det bli for mye og. Samme skjedde meg da jeg logget inn på kontoen min fra utlandet, og de begrenset kontoen min fordi siden IP-adressen var utenlandsk og de anså det som et forsøk på uautorisert pålogging. Fikk beskjed om samme prosedyre for gjenaktivering, uten lykke. Du har ikke fått henvisning til en side der du må laste opp dokumenter og bevise at det er du som eier kontoen? Det måtte jeg da, og etter å ha lastet opp både skattedokumenter, pass og bankkort, fikk jeg tilgang. Som sagt, de er ekstreme på sikkerhet. Finn den sida og last opp dokumenter som beviser hvem du er og du vil få tilbake kontoen igjen. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hmm, det ser ikke ut til at jeg har fått noen henvisning til a laste opp dokumenter eller annet til dem. Jeg ser i hvertfall ikke det noen plass på kontosidene mine på paypal.com. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hmm, rart. Finner ikke noe info om det verken i Resolution center eller Security center. Da har de nok gjort om på systemene deres. Da må du nok bare sende ny mail eller ta direkte kontakt. Kommer ikke på noe annet nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå