Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Default lydsettings


Anbefalte innlegg

Etter en liten "Donald Duck" session på Youtube har altså småknerten i sedvanlig stil forandret på endel "småting"...

 

Har fått lyden tilbake, men det er med en merkelig tone gitt. Har prøvd å resette det jeg har av settings til Realtek lydkortet, men forsatt er lyden veldig "kunstnerisk" i tonefallet..

 

Så, hvordan resetter jeg alle lydsettings til default i Windows 7?

 

Og, er det mulig med "fullskjermlås" i en nettleser, firefox plugin?

Endret av Litek89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter en liten "Donald Duck" session på Youtube har altså småknerten i sedvanlig stil forandret på endel "småting"...

 

Har fått lyden tilbake, men det er med en merkelig tone gitt. Har prøvd å resette det jeg har av settings til Realtek lydkortet, men forsatt er lyden veldig "kunstnerisk" i tonefallet..

Kan det hende at det er aktivert noe i Realtek Audio manager?

Der kan man vel velge forskjellige "rom" klanger. Consert Hall, Arena, padded cell, sewer pipe, bathroom etc etc...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En reinstallasjon av driveren vil nullstille det meste av instillninger. Utenom det, sjekk ut programvaren til Realtek som 3rd_SQD nevner.

 

Fullskjermlås? Tjaaa. Når han surfer på nettet i nettleseren, kan du alltids trykke F11 for å få fullskjermmodus. Men kommer han borti Windows tasten er den ganske useless. :p

Endret av Lednar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...