Litek89 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Etter en liten "Donald Duck" session på Youtube har altså småknerten i sedvanlig stil forandret på endel "småting"... Har fått lyden tilbake, men det er med en merkelig tone gitt. Har prøvd å resette det jeg har av settings til Realtek lydkortet, men forsatt er lyden veldig "kunstnerisk" i tonefallet.. Så, hvordan resetter jeg alle lydsettings til default i Windows 7? Og, er det mulig med "fullskjermlås" i en nettleser, firefox plugin? Endret 28. oktober 2010 av Litek89 Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Etter en liten "Donald Duck" session på Youtube har altså småknerten i sedvanlig stil forandret på endel "småting"... Har fått lyden tilbake, men det er med en merkelig tone gitt. Har prøvd å resette det jeg har av settings til Realtek lydkortet, men forsatt er lyden veldig "kunstnerisk" i tonefallet.. Kan det hende at det er aktivert noe i Realtek Audio manager? Der kan man vel velge forskjellige "rom" klanger. Consert Hall, Arena, padded cell, sewer pipe, bathroom etc etc... 1 Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) En reinstallasjon av driveren vil nullstille det meste av instillninger. Utenom det, sjekk ut programvaren til Realtek som 3rd_SQD nevner. Fullskjermlås? Tjaaa. Når han surfer på nettet i nettleseren, kan du alltids trykke F11 for å få fullskjermmodus. Men kommer han borti Windows tasten er den ganske useless. Endret 28. oktober 2010 av Lednar Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Takker =) Fant det under styringen til Realtek som ble anbefalt... Her var det både baderom og enkelte andre artige effekter valgt... Løsningen heretter blir gjestekonto =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå