Döden Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Spiller masse CS jeg! :smile: Men igår ble plutselig configen min sletta. Vet da søren ikke hvordan det skjedde, men plutselig var net_grpahen min og alt borte. (Noe som ikke stemte) Hva kan ha skjedd? Og etter dette er "choken" min døds høy. Sørens meg et gjennomsnitt på 50-60, noe det ikke var før. Kommando/ tips for lavere "choke"?? Lenke til kommentar
schwin Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Du må sette rette instillinger på cl_cmdrate og cl_updaterate i forhold til hvordan linje du sitter på. Dette står informert rundt omkring på nettet. I forhold til den slettede config'en din, så opplevde jeg det samme når jeg spilte på noen wwcl-servere. Det jeg måtte gjøre var å skrivebeskytte config'en min. Håper dette hjelper. schwin Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Her er en side som burde hjelpe deg med choken: http://www.summerblue.net/games/cs_report/...ion_config.html (får aldri til den url taggen, du klarer vel å klippe og lime ?) nAz-guL [/url] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå