TbOeRrLgEeIrF Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hvordan får jeg høyere Hz? både skjermen og skjermkortet skal klare over 100 Hz, men Windows vil ikke mer enn 75 Hz. Har prøvd PowerStrip og fikk den opp i 85 Hz, men jeg vil ha den høyere... Lenke til kommentar
magfa Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 hvordan skjerm, og kort har du? husk at det kommer veldig an på oppløsninga du kjører på. si om du kjører på 1000x700(ca) å setter den ned til f.eks 840x480 vil du kunne få høyere hz. om skjermen/kortet ditt skal klare f.eks 110mz må du også kjøre på den oppløsninga som er nevnt for å få det. [ Denne Melding var redigert av: magfa på 2002-01-31 22:45 ] Lenke til kommentar
TbOeRrLgEeIrF Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg har en Likom skjerm og et Hercules GeForce2MX, begge skal kunne klare mer en 85 Hz. Hvis bruksanvisningene deres er riktige da, noe de burde være... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Er vel stort sett skjermen som har noe å si her, og det er høyere refresh rate etter som du senker oppløsninga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå