AT1S Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Klesskapet sier mye om personligheten til folk, og det er alltid spennende å se hvordan andre har det. I tråden kan du poste bilder av ditt klesskap, også skal andre kommentere og gi karakter, på en skala fra 1 til 6, hvor 1 er lavest, og 6 er høyest. Som trådstarer synes jeg det blir naturlig at jeg poster først. Her er mine klesskap: Bukser, klær og litt ymse. Noen skjorter og blazere. Sko og noen blazere. Post og diskuter! Endret 27. oktober 2010 av Charles Bass 5 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Så sykt mye fint der. La meg ta over klesskapet ditt! Definivt 6, altså. Men men, det er jo bare meg, vet ikke om andre hadde ment det også. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Så sykt mye fint der. La meg ta over klesskapet ditt! Definivt 6, altså. Men men, det er jo bare meg, vet ikke om andre hadde ment det også. Det var en hyggelig kommentar, tusen takk! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Stil: 6 Ryddighet: 4.5 Alt i alt veldig bra. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Veldig nice Charles Bass. Langt mer ryddig klesskap enn det jeg har. EDIT: Jeg tror jeg venter med å poste til det kommer noe litt mer rotete. Endret 28. oktober 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har altfor mye klær for å kunne holde det så cleant. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) ... Endret 28. september 2011 av fkm 2 Lenke til kommentar
SML Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 fkm: liker uggsa og sorellene overall karakter: 5 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 På det første bildet ditt, FKM, så er det en leopardmønstret topp. Og det stot ikke noe om at det var kjærestens ting der.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Lol, jeg ville trodd at rotet skulle dratt karakteren litt lenger ned Frister å bruke dette som en unnskyldning til å rydde opp litt, men jeg er nok for lat. Sorelene er zykt phete ja, men Uggsa er desverre ikke mine. Edit: Det er nok ikke mitt plagg som er leopardmønstret, lol.. Henger litt diverse på enden der, som jeg trodde ikke kom så godt med i bildet at det var noe poeng å kommentere det.. Endret 28. oktober 2010 av fkm Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Bonuspoeng for gjesteseng bak klærne. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Haha, vi har sengeplass til 6 gjester, så vi bruker gjesterommet der det bare er to senger som garderobe, lol... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Mitt klesskap? Ett helt stappfult skap, og noen pappesker ved siden av stapfulle av klær Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Likte det fkm. Ganske stor leilighet eller? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Mnja, ikke så ekstremt stort, nei.. Og det er strengt talt et hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå