Khaffner Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 For det første: Jeg er ikke helt sikker på hva jeg ønsker. Etter at jeg flyttet til byen har tilgjengeligheten til jammekompisene mine blitt kraftig redusert. Jeg vil rett og slett ha noen å spille med, om det så er casual jamming eller nogenlunde seriøst band. Jeg har spilt gitar i 6 år, bassgitar i 4. I tillegg til litt klimpring på keyboard og ukulele de siste årene. I det siste har jeg prøvd meg litt på vokal(både clean og growl), men det er langt unna brukbart nå. Jeg var bassist i metalbandet "Supertosk" i to år, og har holdt ca 14 konserter i Akershus/Oslo. Kjellern Rock, UKM, Garagefestivalen og en ungdomsklubb på Bøler i Oslo var våre hovedscener. UKM Fylkesmønstring Lillestrøm 2008 UKM Lokalmønstring Nesodden 2008 Riktignok fra 2008, men det er det jeg har å referere til nå. Per idag nyter jeg musikken til følgende band: -Opeth -Metallica -Lamb of God -Slipknot -Slayer -In Flames -Novembers Doom -System of a Down -Children of Bodom -Pantera Ikke nødvendigvis i noen rekkefølge. Men Opeth er på topp Jeg liker det hardt og tungt, gjerne dystert. Growling (ikke screaming) er digg, og melodiøse soloer er herlig. (Og Metallica da ) Jeg er ikke så kreativ av meg. Jeg advarer dere allerede nå; hvis det blir band må det enten være coverband eller ha andre bandmedlemmer som skriver det meste av musikken. Jeg har dog sterke meninger og liker å komme med konstruktiv kritikk. Noen som er interessert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå