bIsk0p Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvordan finner dere størrelsen? Jeg burde egentlig kjøpe meg en jakke da en jeg har er litt trang over brystet, men er litt redd for å kjøpe på nett med tanke på størrelse.. Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Refridgiwear bør absolutt sjekkes ut ! Har en Refridgiwear jakke selv, varmeegenskapene er i toppsjiktet avhengig av pris/modell. Kvaliteten er også fantastisk, men jakkene er svindyre ! 20 minusgrader og bare t-skjorte under jakka er ingen problem, helt nydelig ! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Ok trenger litt input her nå igjen. Skal til London i februar, skal da kjøpe meg en Barbourjakke. Ikke tenk på de jakkene jeg postet tidligere i tråden. Hvilken Barbourjakke hadde dere valgt? Velg og vrak! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hva med å kjøpe den jakken du liker best? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 fisekbollebiff: Den du liker best og som sitter best. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Refridgiwear bør absolutt sjekkes ut ! Har en Refridgiwear jakke selv, varmeegenskapene er i toppsjiktet avhengig av pris/modell. Kvaliteten er også fantastisk, men jakkene er svindyre ! 20 minusgrader og bare t-skjorte under jakka er ingen problem, helt nydelig ! Hvor fikk du tak i refrigiwear? Finner ikke noe info, ikke engang på hjemmesiden. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Hva med å kjøpe den jakken du liker best? Jeg ny input Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Hva med å kjøpe den jakken du liker best? Jeg ny input ? Endret 20. januar 2011 av lokeland 1 Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Refridgiwear bør absolutt sjekkes ut ! Har en Refridgiwear jakke selv, varmeegenskapene er i toppsjiktet avhengig av pris/modell. Kvaliteten er også fantastisk, men jakkene er svindyre ! 20 minusgrader og bare t-skjorte under jakka er ingen problem, helt nydelig ! Hvor fikk du tak i refrigiwear? Finner ikke noe info, ikke engang på hjemmesiden. Kjøpte min i butikk i Drammen. Søk "refridgiwear webshop" på google, så dukker det opp noen treff såklart, noe fra danmark også. Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Frost, på Torget Vest. men de hadde bare tatt inn den jakken jeg har, og det er 2 vintre siden..... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Aaaah. Ikke rart jeg ikke visste om det. Holder meg som regel unna de eldres shoppingparadis Lenke til kommentar
Douche Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Liker denne Fred Perry jakka, men passa ikke helt bra i butikken. Fant den av en eller annen grunn bare i gul på nettet, så prøv å se for dere olivengrønn eller mørkeblå isteden med hvite snorer og brunt lær... Her Har fått sansen for det "anorakk"-inspirerte, noen som kjenner til lignende jakker? Blir mest vår/høst jakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå