Gå til innhold

Skal ha ny jakke, trenger hjelp.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg skal ha meg jakke, er det ikke bare en jakke jeg ser etter. Jeg ser også etter en historie og en god følelse. Det er derfor Barbourjakkene appelerer sånn til meg. Har veldig lyst på en Beufort, men er redd for og se litt gubbete ut. Har også lyst på noe med hette.

Dessuten er det jo januarsalg flere steder nå, så reg regner med og kjøpe en jakke innen rimelig kort tid :cool:

Endret av fiskebollebiff
Lenke til kommentar

Når jeg skal ha meg jakke, er det ikke bare en jakke jeg ser etter. Jeg ser også etter en historie og en god følelse. Det er derfor Barbourjakkene appelerer sånn til meg. Har veldig lyst på en Beutfort, men er redd for og se litt gubbete ut. Har også lyst på noe med hette.

Dessuten er det jo januarsalg flere steder nå, så reg regner med og kjøpe en jakke innen rimelig kort tid :cool:

Har selv en beaufort, og mener ikke den får meg til å se særlig gubbete ut.

 

Hva du mener med "en historie og god følelse" aner jeg ikke, men :thumbup: .

 

Om det er en ren vinterjakke du er ute etter vet jeg ikke om beauforten er det riktige valget. Bruker selv heller en dufflecoat de kaldeste dagene, da den dekker litt bedre nedover lårene.

Lenke til kommentar

Når jeg skal ha meg jakke, er det ikke bare en jakke jeg ser etter. Jeg ser også etter en historie og en god følelse. Det er derfor Barbourjakkene appelerer sånn til meg. Har veldig lyst på en Beutfort, men er redd for og se litt gubbete ut. Har også lyst på noe med hette.

Dessuten er det jo januarsalg flere steder nå, så reg regner med og kjøpe en jakke innen rimelig kort tid :cool:

Har selv en beaufort, og mener ikke den får meg til å se særlig gubbete ut.

 

Hva du mener med "en historie og god følelse" aner jeg ikke, men :thumbup: .

 

Om det er en ren vinterjakke du er ute etter vet jeg ikke om beauforten er det riktige valget. Bruker selv heller en dufflecoat de kaldeste dagene, da den dekker litt bedre nedover lårene.

Tynn jakke på vinteren stopper ikke meg :cool:

 

Chesterhopen er nok den jeg liker minst av de tre jeg valgte ut.

Earlen er dessverre solgt ut hvert eneste sted de har den inne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...