DexterMorgan Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 HVis du tenker deg det som en typisk høstjakke, så er nok den veldig fin. Men den er nok ikke fullt varm nok for en Norsk vinter. VEt også at Barbour fører noen liknende jakker, men kvalitetsmessig har jeg ikke erfaring med noen av merkene http://www.countryattire.com/categories/Barbour-Mens-Wax-Jackets-And-Coats.html Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Noen som vet hvor de fører Barbourjakker i på østlandet? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) I Oslo har de det på Ferner, Gunnar Øye, Follestad og litt diverse andre butikker. Endret 10. desember 2010 av fkm Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Vet du om det er noen litt nermere Halden som kan ha? Ferner er en butikk jeg med nød og neppe går inn i. Bare hvis jeg må. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Det er en Ferner i Fredrikstad om jeg ikke husker helt galt, så du kan jo ringe og høre om de har der. Har ingen andre forslag ettersom jeg nødig oppholder meg mer enn nødvendig i Østfold. Lenke til kommentar
August. Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Vet kun om Ferner som selger Barbour jakker i det området, ligger som fkm sa, i Fredrikstad sentrum. Hvis ikke kan du ta turen over svenskegrensa og til Nordbysenteret, men det kommer jo litt an hvor i Halden du befinner deg. Regner med at det finnes bedre alternativer. Men dette er det eneste jeg vet om. Endret 10. desember 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Det har jo ikke så mye å si hvor i Halden han befinner seg, det tar ikke mer enn omtrent 10 minutter å gå fra den ene siden av byen til den andre. Jeg kan ikke se for meg at noen butikker på Nordby har Barbour, men jeg har ikke lett heller. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Eneste som kunne ha funnet på å ha Barbour på nordby er vel individ butikken. Noe de ikke har. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 http://www.timberland.no/index.php?mapping=18&gruppe_nr=120800&produkt_nr=27458 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Blir nok dessverre for fin, jeg har nesten bestemt meg for Barbourjakke nå. Lenke til kommentar
August. Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Eneste som kunne ha funnet på å ha Barbour på nordby er vel individ butikken. Noe de ikke har. Individ Prestige hadde både oilskin og quilted da jeg var der forrige gang, men det var i oktober riktig nok. DandyVers: Hehe, geografikunnskapene er ikke alltid på topp Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Noen som vet om noen andre merker enn Barbour som holder like høy kvalitet? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Ingen som vet? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Ingen som kan hjelpe han? 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg vet selvfølgelig om andre merker som holder like høy kvalitet som Barbour sånn generelt, men hvis du lurer på som det er noen andre som holder like høy kvalitet på jakker er svaret tja. Selvfølgelig er det flere som holder like god og bedre kvalitet, men de bærer som regel veldig preg av å være arbeidstøy. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Så det vil si at Barbourjakkene er det beste? Je gar søkt litt rundt på nettet de siste dagene nå, og har fått intrykk av at de holder en meget høy kvalitet. Liker denne veldig godt: http://www.barbourbymail.co.uk/Barbour-Chesterhope-Jacket.html Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Det blir feil å kalle det "det beste", ettersom det fins jakker i bedre kvalitet, men når det kommer til oilskinjakker ligger Barbour nok på topp ja. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Det finnes jo alltid noe som er bedre, men da må man nok opp i en annen prisklasse. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) wasd Endret 16. oktober 2018 av Nyttnavn2013 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Har enda ikke funnet meg en jakke å begynner å bli desperat! Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå