fiskebollebiff Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei, jeg skal ha ny jakke nå som vinteren nærmer seg, har hittil gått rundt i diverse tur/skalljakker. Men føler at det er på tide å fornye seg litt, jakka skal helst være ganske klassisk, men det er viktig at den er anonym, og litt lang( rett nedenfor rumpa) ikke kort og ikke lang, rett og slett. Kunne nesten tenke meg en mellomting mellom frakk og vanlig jakke( fortsatt forholdsvis kort) finnes dette? Tenkte å bruke rundt 3500. Og er 16år, hvis det har noe og si Ikke intresert i skatejakker og sånt Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Tenkte meg noe litt mer uformelt, viktig at den ikke er for pen heller. Skal være macho og ha god kvalitet. EDIT: Jeg har en peacoat til pent bruk faktisk. Endret 27. oktober 2010 av fiskebollebiff Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 hmm.. Duffelcoat kanskje da? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Merker at jeg leter etter en syk blanding her Duffelcoat kunne funket.hvordan er den butikken? http://www.dufflecoatsuk.co.uk/ Kan legge til at jeg er sinsykt tynn, så vil ikke ha noe jeg kan bade i? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 http://shop.peakperformance.com/NO/item/G25938004/?partner=5313&t_type=src&t_type=src noe ala denne er intresant! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Er peacoats utelukket? Finnes såå mange sykt fine. Kombineres de rett kan det funke, altså. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Nupp. peacoat blir for pent. hvis det da ikke finnes en røff og ufomell versjon? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg skal handle meg Canada Goose Chateau Parka når jeg skal til London nå. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 neh, canada goose funker bare ikke. Ikke at de er stygge, men heller at det er canada goose. 6 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Forslag?, har ganske dårlig tid på å finne meg jakke. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hva med andre parkaer enn CG? Jeg har sett mange i caféen som har foreslått noen fra blant annet The North Face og Fjellräven. Vil du ha det er det vel bare å ta en tur til nærmeste sportsbutikk og se hva de har der.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 neh, canada goose funker bare ikke. Ikke at de er stygge, men heller at det er canada goose. Du liker ikke merket, men liker jakken? Er vel ganske mange som selger disse jakkene uten CG merket. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg ville sett på TNF Mcmurdo om du liker den type jakker Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg synes Elvine har en del fine jakker! http://nelly.com/no/klær-til-menn/klær/jakker-kåper/elvine-819/?qSize=&qOrderBy=&qColor=&qHits=36&qPriceRange=&qSizeGroup= Er selv godt fornøyd med denne: http://nelly.com/no/klær-til-menn/elvine-819/clark-jacket-819010-14/ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Elvine har en del bra ja. Fører merket hos en av favorittbutikkene mine i Arendal, men har ikke fått kjøpt enda. Vet ikke noe om kvaliteten, men det jeg har sett i butikken har vært pent. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Noen som vet om de har Elvine i Stavanger? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Elvine så ikke så varmt ut. Ville satset på Fjallraven, North face, noe liknendes Edit: Hvis du skal ha en ordentlig varm vinterjakke, ville jeg ikke satset på typiske "mote butikker". Jeg kjøpte en til 2000 på volt her om dagen, angrer fælt. Den var pen ja, men den er for kort i armene fant jeg ut av. Den var ikke såå varm heller, selvom det er vinterjakke. Jeg bruker som regel bare t skjorte/skjorte under jakka, så når snøen kommer må jeg ha en ordentlig jakke. Endret 29. oktober 2010 av Overdox Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 trenger ikke å være så varm for min del, jeg går rundt i t-sjorte og cardigan uten at jeg fryster (sett bort fra vind og regn) Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Fant denne jeg likte http://www.ctshirts.co.uk/men's-suits/men's-classic-wool-suits/Brown-waxed-coat?q=gbpdefault||JC031BRN||||||||||||| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå