burndrinker Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei, jeg vet at det er mulig å bruke en bruker på app-store på 2 mobiler. Men er dette mulig på android? Da mener jeg at man kan eks. kjøpe en app på en tlf. og så kan en annen person laste ned det samme uten å betale. Om dette går, det går da an å være inne på Market på samme tid? takker for alle svar Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 **BUMP** Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 hmm. her var det ikke mye hjelp å få.. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Mulig det ja. Jeg er logget på rundt 5 Android telefoner med Google kontoen min. Edit: Men husk, at det går ofte mye annen trafikk gjennom denne kontoen også da (litt forskjellig fra person til person hva man bruker) som f.eks synkronisering av kontakter,epost osv... Verdt og nevne. Endret 3. november 2010 av Blunderguff Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Synking av kontakter går vel bare gjennom Facebook, og ikke gjennom google-kontoen? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kontaktene synkes mot Google, man vil vel ikke ha alle sine kunder og forbindelser inn i sin facebook-konto. Mobilen sjekker facebook hvis man ønsker og du kan innhente opplysninger fra FB for og utfylle adresseboken samt få opp div ting og tang de driver med på FB. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Hmmm. Så da vil jeg få kontaktene til den jeg deler kontoen med?? Og det samme andre vei?? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ja, dersom det er haket av for at kontakter skal synkroniseres, men dette er valgfritt. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Kontakter, e-post, bilder på picasa og kalender synkes via google vist det er aktivert. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Så om jeg slår det av merker man ikke om man deler kontoen? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Nei, tror ikke du merker så mye til det da .. Har ikke testet det området så mye selv da synkronisering av kontakter,epost osv. er et must for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå