Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Hallo Jeg er ute etter et spesielt PC spill som eksisterte når Windows 95, 98 og 2000 var ute. Det fulgte med operativsystemet. Kan noen finne spillet for meg? Mer beskrivelse under: Spillet er et spill med 144 leveler, spillet er i 2D og du styrer en fyr. Du må komme i mål, men målet er som regel låst fordi du må samle opp X antall objekter for at målet skal låses opp. Det finnes fire typer nøkler, blå nøkkel, rød nøkkel, gul nøkkel, og grønn nøkkel. Disse nøklene brukes til å løse opp sperringer på banen. Det finnes fire typer sko, skøyte sko, svømme sko, brann sko, og sugekopp sko. Skøyte skoene brukes til å gå på is uten at du flyger hele tiden rett frem, svømme skoene lar deg svømme i vann uten at du drukner, brann skoene lar deg gå på ild uten at du dør, sugekopp skoene lar deg gå på grønne "pil matter" uten at du skyves hurtig i forskjellige retninger. Det er sånne bevegelige "tape greier" med i spillet som gjør at du feiler dersom du treffer på de, det er bille, veps, hai, ild firkant, tanks, granat, lilla ball, og frosk. Det er også spesial greier med i spillet, som porter som kan kun åpnes ved at man trykker på en grønn knapp, det finnes brune ringer på banen som gjør at du sitter deg fast og du kommer ikke ut av de med mindre en tape greie trykker på en knapp, det er også "produsenter" på visse baner som kan produsere tape greier dersom du trykker på en knapp på banen. Du kan også skyve på flyttbare klosser for å lage vei i vannet for å kunne krysse det, men også fjerne flyttbare klosser som står i veien. Det er mulig å produsere stasjonære klosser ved at man går på en grå ring så dukker denne stasjonære klossen over ringen. Alle de 144 nivåene har et 4 sifre passord slik at man kan hoppe rett på hvilket som helst nivå. det finnes ild baner, is baner, vann baner, pile baner, osv. Den siste banen er en stor ild bane hvor du må hente objekter rundt på banen før du kan gå i mål, og det er ild tape greier på banen som kan drepe deg dersom du tar borti de. Størrelsene på banene varierer. Noen som vet hvilket spill jeg snakker om? jeg har lyst å legge til dette spillet på skole PCen. Endret 27. oktober 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Erav Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 litt offtopic men skolePCn din skal du bruke til skolearbeid og ikke et spill med 144 leveler.... Just saying Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er dessverre unngåelig. Jeg har prøvd å gi en så god forklaring som jeg klarer. Håper noen vet hvilket spill jeg snakker om? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Dette spillet husker jeg, men desverre har jeg ikke noe navn. Eneste som kommer i hodet mitt er ''... man'' Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Chip's Challenge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Chip's Challenge! Takk navnet er bekreftet, det er dette spillet jeg prater om. De som ikke vet hva spillet er kan søke om det på Google så vil de se at beskrivelsen stemmer overens med bilder. Endret 27. oktober 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hvordan kan jeg legge til Chip's Challenge på Windows 7 Ultimate 64bit? den vil ikke installere på 64 bit versjonen fordi den er et 16 bit program. Jeg vil ikke legge til Windows 7 XP mode... fordi den vil kontrollere om jeg kjører ekte Windows noe som jeg ikke gjør. Finnes det en annen måte? en eller annen emulator eller ikke-Microsoft basert Windows 7 XP mode? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det funker fint her, men så kjører jeg lovlig Windows. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Bruker du Windows 7 sin XP modus? saken er den at når jeg skal laste ned dette tilleggsprogrammet så vil den kontrollere lisensen min, og da blir det problemer siden den er falsk. Endret 28. oktober 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå