Gjest Forelsket Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg; Gutt 15 Hun; Jente 15 Paralellklassen Samme trinn Felles venner Ingen kontakt utenfor skolen Hjelp? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 En ting å gjøre, ta kontakt! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Legg henne til på Facebook, og begynn å småprat litt der? Første steg er i hvert fall å begynne å ta kontakt. Hvilken fremgangsmåte du vil bruke er helt opp til deg selv. Lenke til kommentar
Gjest Forelsket Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har hun på Face. Men hun er aldri pålogget. Jeg er ikke så god med jenter... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Wendelinho? 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 ORLY? Gutt 15 (meg) forelsket i Jente 15 (hun) Vi går i paralellklassen ovenfor hverandre. Altså, hun går i paralell for meg, og jeg går i en annen klasse for henne. Så, hva skal jeg gjøre? Hun er ofte med jentevennegjengen sin i friminuttene, som er på fra 3 til en haug med folk. Wendelinho. Mistenkelig lik din tekst 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Enig med Chef! Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Du er ikke forelsket, du er bare betatt! Ta deg sammen og få kontakt med jenta, så kan det hende du blir forelska Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det svaret du ga hørtes veldig ut som noe Wendelinho kunne kokt opp. "Nei." Lenke til kommentar
Gjest Forelsket Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hva er forskjellen på Forelsket og betatt? Kan du definere: - Forelsket - Interressert - Betatt - Like Osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå