Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste som har spesiell kontakt med eksen

Gjest Erik

Anbefalte innlegg

Hei, poster her som gjest for jeg vil gjerne være anonym.

Har vært sammen med kjæresten min i 9 måneder. Helt fra starten av har kjæresten min sagt at eksen hennes var utro mot henne, og at han var en tulling osv. Gjerne uten at jeg har spurt engang, tok det opp med henne da og sa at jeg har jo aldri spurt henne om han og skjønner ikke hvorfor hun prater om han. Fikk som svar at det var uansett meg hun ville være sammen med osv, samme gamle greiene. Jeg ville bare påpeke at ingen kjærester vil høre masse om ekser, det er et litt betent tema.

Nå, lenge etter så har jeg noen episoder / punkter som har gjort meg usikker på henne.

1. Hun var på besøk hos noen andre venner på samme sted som eksen hennes bodde, hun skulle da møte en annen kompis av eksen hennes for å få overlevert noen ting som var hennes. Det var historien jeg fikk presentert, men i ettertid vet jeg at hun møtte eksen - vet ikke noe mer enn det.

2. Kom tilfeldigvis over telefonregningen hennes (vet jeg ikke har noe med det å gjøre, men er nysgjerrig av natur). Der fant jeg samtaler på kvelden og natta til hans nummer, gjerne dager hvor jeg f.eks. er sammen med kompiser i ander sammenhenger, samt en jevn strøm av sms fra henne til hans nummer. Telefonsamtalene er typisk 5-10 minutter, og på kveldstid (22) og natten (03-04)

3. Har lagt merke til at hun sender ofte SMS og sier at... øh.. det var søstra mi.

4. Hun har sperret telefonen sin med ekstra kode for å bruke den og skylder på at... sånn at søstra hennes ikke skal komme inn på den

Spørsmålet mitt her er, bør jeg være bekymret? Hun sier til meg at hun ikke har kontakt med eksen, men jeg vet jo at det er motsatt. Jeg har jo sett bevis, men vil ikke konfrontere henne med det. Jeg har ingenting imot at hun har kontakt med eksen, men når hun lyver om det så begynner jeg jo å tenke...

Vi er begge midt i 20-årene, hun er noen år yngre enn meg.

Er klar over at jeg ikke skal rote i hennes saker (telefonregningen), så hvis dere legger dere opp i det er jeg allerede klar over det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmålet mitt her er, bør jeg være bekymret? Hun sier til meg at hun ikke har kontakt med eksen, men jeg vet jo at det er motsatt. Jeg har jo sett bevis, men vil ikke konfrontere henne med det. Jeg har ingenting imot at hun har kontakt med eksen, men når hun lyver om det så begynner jeg jo å tenke...

Burde bli skeptisk til hele jenta. Snakk med henne. konfronter!

Lenke til kommentar

Høres svært mistenkelig ut. Hvis han var utro mot henne, så var det nok vanskelig for hun å i det hele tatt komme over han, og det kan se ut til at hun prøvde å ta deg som en rebound/hevn mot eksen (for å vise han at hun kan få seg noe annet, hun også). Kjipt å si, men slik ser jeg på det. Det kan også være at hun bare ønsker å ha kontakt med ham på et vennskapelig nivå, men ikke vil si det til deg på grunn av at hun er redd for hvordan du vil reagere.

Talk to her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Som de andre sier, konfronter henne. Du får bare si at du kom over regningen og få henne til å forklare. Og skulle hun klikke for at du har "rota i brevene hennes" eller noe, så er det uansett minst like ille det hun gjør mot deg.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...