Magnevv Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Går sivilingeniør selv her. For mine del er det ikke nøye for min del hva hvilke karakterer osv jenta har. Men det er et stort pluss om hun har genuin interesse for fagene. Er godt å snakke med noen som liker det samme som meg 1 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Jeg er en jente som fester, shopper og prater mye om sminke. Men for å si det slik, jeg tar medisinutdanning og om min fremtidige mann ikke takler at jeg tjener mer enn han/har høyere utdanning, done screwing him. Synes menn bør bli flinkere til å takle sterke og ressursrike kvinner. Samme her! Igår ble jeg sjekket opp av den peneste fyren jeg noen gang har blitt sjekket opp av, og etter litt prat sa jeg jeg gikk medisin og da gikk han bare! De stengte uansett men...han gikk litt lavere utdannelse men det var greit for meg men han følte seg kanskje underlegen. Men jeg kunne gjerne blitt kjent med ham, jeg...jaja. Men unntatt den gangen virker gutter bare mer interessert når det kommer frem hva jeg driver med, har masse spørsmål iallefall. Endret 29. oktober 2010 av dkny Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Wow, lavmål. Jeg merker at gutter som har god utdannelse takler det og de som ikke har tatt videre utdannelse takler det, men de midt i mellom.. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Dersom jenta var oppegående på det sosiale plan og var gjennomsnittet skarp i topplokket hadde jeg ikke brydd meg særlig med hvilken utdanning hun hadde eller var tenkt å ta. Ambisjoner er jo en ting, men sålenge hun trives med det hun gjør til daglig så er jo det verdt mye mye mer enn høye utdannelser spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå