Gjest ts Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har datet en gutt i to måneder. For to uker siden hadde vi sex for første gang. Etter dette har vi plutselig ikke kontakt lengre. Hvorfor er alt annerledes etter sex? Før var han keen på å møtes. Jeg sendte han en melding en uke etter og spurte om vi skulle finne på noe neste dag. Da var han opptatt sa han. Greit nok. Nå har det gått en uke til, og han har ikke tatt noe mer kontakt. Før var han også å finne online hver dag, og vi snakket alltid der. Hvis det hadde gått et par dager uten snakk der sendte han/vi alltid meldinger på mobilen der han sa han savna meg. Så hvorfor er det annerledes nå? Har han blokka meg online, ignorerer meg og vil ikke ha mer kontakt..? :/ Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kanskje han bare ville ha sex og stikke? 4 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 har han gjort de to første tingene i den nederste setningen din, så hadde du vel fått beskjed om det tror jeg. at han ikke har tatt kontakt ville jeg ha trodd er fordi han vil snu litt på det. og det hadde vært forståelig mtp at man bør kunne forvente at kvinner er initiativtakere i en slik situasjon siden de har det mye lettere på markedet enn menn og får mange flere tilnærmelser enn menn. så kanskje det bare har med at han var opptatt og fremdeles regner med at du bør være initiativtakeren. så kanskje han rett og slett bare var opptatt den dagen? det virker jo som at dere har fått god kjemi (siden dere har delt noe så privat så stoler dere jo på hverandre. dette regner jeg på en måte som kjemi), så det er sikkert bare å ta kontakt igjen. dette er bare min teori sånn at det er sagt. 1 Lenke til kommentar
Gjest ts Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg føler det mer som han blokkerer og ignorerer meg. For da slipper han å snakke med meg online, å slipper å komme med unnskyldninger hvis jeg spør om vi skal finne på noe. Er slik jeg føler det. Jeg har også tatt kontakt for å finne på ting tidligere, ikke bare han. Men nå er det opp til han. Jeg vil ikke mase mer hvis han ikke vil ha kontakt. Og vil han ikke ha kontakt er det lettere for han å bare ignorere, enn å fysisk si ifra. Og kjemien har ikke vært like god den siste måneden heller. Så når vi ikke har møttes eller snakket på 2 uker, (utenom da jeg sendte melding men han avslo), så er det bare å tro det verste.. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 føler for det? du får vel beskjed om noen velger å blokkere eller ignorere deg på msn...det kan jo være at han tenker at det er opp til deg, så da kan det være at kontakten opphører fordi du ikke kontakter han? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Rart ingen har nevnt det, men det er faktisk mulig at han syntes du var fullstendig elendig i senga og ikke har baller til å snakke med deg om det. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Når man endelig fikk sitt bytte, på tide å lade opp børsa til nytt dyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har datet en gutt i to måneder. For to uker siden hadde vi sex for første gang. Etter dette har vi plutselig ikke kontakt lengre. Hvorfor er alt annerledes etter sex? Før var han keen på å møtes. Jeg sendte han en melding en uke etter og spurte om vi skulle finne på noe neste dag. Da var han opptatt sa han. Greit nok. Nå har det gått en uke til, og han har ikke tatt noe mer kontakt. Før var han også å finne online hver dag, og vi snakket alltid der. Hvis det hadde gått et par dager uten snakk der sendte han/vi alltid meldinger på mobilen der han sa han savna meg. Så hvorfor er det annerledes nå? Har han blokka meg online, ignorerer meg og vil ikke ha mer kontakt..? :/ Kanskje han bare var ute etter en merkelig art av "One Night Stand" bare at han brukte lang tid. De greiene der er så jævla tragisk. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 det er da ikke utenkelig at han valgte varianten jeg listet opp... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Vil nok tro han kun var ute etter en ting, desverre. JM2C Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Rart ingen har nevnt det, men det er faktisk mulig at han syntes du var fullstendig elendig i senga og ikke har baller til å snakke med deg om det. Agreed. Edit: Faen det er jo deg jo! Lol. Endret 1. november 2010 av QBab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå