Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente gravid, ikke klar til å bli far

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjestehåndkle

Du må gjøre det klart for henne at dette ikke er noe du føler deg klar for! Så fort som mulig!!

Vær ærlig, det er du har sjangsen til å være helt ærlig om dette og få alle kort på bordet. Om 6 uker til er det for seint og da er du tvunget til å forholde deg til hun her (for RESTEN AV LIVET!!) og å gjøre det beste ut av det.

Det er så og si umulig å få damer til å velge abort om de ikke egentlig vil det selv. Men prøv å minn henne på at det nok ikke er sånn her hun vil ha det?

- Det er i bunn og grunn uansvarlig og risikofult av henne å velge og ha en såpass viktig forbindelse og oppgave sammen med en hun kjenner fra én natt.

- Vil hun ikke heller dele dette ansvaret med en som vil det?

- Si det rett ut at du IKKE VIL dette.

For all del må du unngå å gjøre deg atraktiv!

Damer (jeg er dame selv) blir klin kokos når det er snakk om barn og graviditet så de vil henge seg opp i hvert minste håp. "Men han sa jo at han kommer til å støtte meg."

Lykke til! Hvis det noe trøst så har mine kompiser som har havnet i samme situasjon og er nybakte fedre klart seg overraskende bra. De synes det er helt fantastisk, til tross for situasjonen. Så farsfølelsen kicker nok inn (selv om det er vanskelig å forestille seg nå). Hvis hun skulle velge å beholde det må du være veldig bevist på å ha et godt forhold til henne, så det ikke blir mye urettferdighet, uenigheter osv. For hun kommer ikke til å nøle med å straffe/true deg om du er kjip.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...