Moppskaft Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei, Jeg er på jakt etter en sjokolade jeg kjøpte for en god stund siden. En veldig god stund siden faktisk. Jeg kjøpte en tilfeldig "fudgekaramellting sjokolade på en Statoil og den snudde verdenen min på hodet (iallefall til den grad godteri gjør slikt). Pakken var liten og delikat. Ca. like stor som den lille Snickers sjokoladen (altså ikke to pakken). Papiret var brunlig om jeg husker rett og hadde noe løkkeskrift som beskrev et eller annet vidunderlig. Jeg husker også at jeg fant den på en Ultra butikk ca. i den samme tiden. Jeg har lett siden uten lykke. Skulle noen vite hva dette gastronomiske mirakelet heter så hadde jeg vært evig takknemlig! (jeg vil også beklage for eventuelle skrivefeil.) Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Caramello kanskje? Tror det er det den heter Edit:Bilde Endret 29. oktober 2010 av turbolax Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Dama elsker ihvertfall Caramello. Har kjøpt den på Rema 1000 og Ica også. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Den er fantastisk god, man får kjøpt den overalt her i nord-norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå