Glennski Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei. Kjøpte meg NFS 1 for litt side for å mimre litt om gamle dager Men når jeg har installert det, og setter inn disk 2 så kommer oppstartsbildet opp, men etter 3 sek så skjer det ingenting og jeg er tilbake på skrivebordet. Har lett en god del på nettet etter en løsning, men uten hell Og ja, det er disk 2 man skal bruke Noen som vet? Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hei. Kjøpte meg NFS 1 for litt side for å mimre litt om gamle dager Men når jeg har installert det, og setter inn disk 2 så kommer oppstartsbildet opp, men etter 3 sek så skjer det ingenting og jeg er tilbake på skrivebordet. Har lett en god del på nettet etter en løsning, men uten hell Og ja, det er disk 2 man skal bruke Noen som vet? Virker som .exe filen er ødelagt. Noen som vet om en crack som fungerer? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hvis det er .exe-filen som er ødelagt, så kan du jo bare installere på nytt. Hvilket operativsystem er det du har? Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hvis det er .exe-filen som er ødelagt, så kan du jo bare installere på nytt. Hvilket operativsystem er det du har? Har prøvd det, uten hell. Samme skjer. Kjører XP Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Har du siste patch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå