Anderspr0 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kjøpte ett Radeon 5770 grafikkort. Avinstallerte den gamle driveren med Kontrollpanel>System og sikkerhet> enhetsbehandling. Jeg satte i kortet, og skulle kjøre CDen for å installere driveren, PCen fant CDen og innholdet, men den ville ikke starte "Autorun". Har prøvd mange ganger, men ingenting. CDen funker på andre maskiner, og andre CDer funker på min maskin, men ikke denne CDen fra XFXforce. Noen forslag som kan løse mitt problem? Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 fikser ikke cd problmet ditt, men du kan jo laste ned driveren her Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 fikser ikke cd problmet ditt, men du kan jo laste ned driveren her Når jeg fylte inn informasjonen, så fikk jeg fram dette; Catalyst Software Suite (64 bit) English Only. Det står ikke noe om det er for Radeon HD 5770? ;o Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 catalyst control center er softwaren til alle ati kort. Velg din modell og OS i dropdown-menyene og last ned... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå