_Feroz Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Jeg har en Acer Aspire TimelineX 3820TG. Den SKAL være veldig god, hvertfall rent hardwaremessig, og den har fungert bra siden jeg kjøpte den rett før skolestart. Nå har den imidlertidig begynt å oppføre seg merkelig. Har gjenopprettet fabrikkinnstillingene (dette omfattet formatering og re-installering av OS). Problemet er der fortsatt. Lyden fungerer av og til men som regel ikke. Det er når lyden svikter, f.eks. under avspilling av video/lyd fra Spotify eller Youtube, at pc-en henger seg. Når den har hengt seg stopper alt bare opp, og pc-en varmer seg opp og vifta går som bare pokker. Spør om du føler det mangler noe info! Jeg har alle de nyeste driverne til alt og har installert alt jeg kan finne fra Microsoft Update. Jeg er altså IKKE sikker på at all maskinvare fungerer bra, men kvier meg for å sende inn pc-en til verksted, og vil gjerne unngå det om det er mulig. Håper noen svarer, og hjelp, tips og råd mottas med stor takk! Endret 27. oktober 2010 av _Feroz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå