Gå til innhold

Hvilken Xbox skal min kjæreste få?

marybug

Anbefalte innlegg

Hei Hei.

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en Xbox 360 til min bedre halvdel i julegave, men jeg skjønner ikke helt hva som er hva, og hva som er best! Hvis dere fikk velge, hva burde jeg kjøpe?

Takk på forhånd for respons :!:

ps: pris har lite å si..

Endret av marybug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den nye svarte med 250 gb hardisk uten tvil

det fins ingen tvil :)

koster mellom 1900-2200 kr.

Men mulighet likevel for tvil siden penger ikke betyr noe.

4gb modellen er matt svart og fingeravtrykk vises ikke så godt på den.

ca 1600 spenn, men da må harddisk kjøpes til den og den koster vel 7-800 spenn?

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Den siste der er bare en vanlig gammel boks, med nytt skall, dette kan du få i utallige farger og variasjoner...

Jeg ville helt klart kjøpt en eldre versjon som har vært inne til rep hos MS, og da gjerne en med 120gb hdd.... sørg for å få tak i en som har flashet dvdrom med siste ixtreme LT firmware, evt få noen til å flashe drevet. En slik boks burde du få for rundt 1000kr ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Gå på elkjøp og betal 2000-2000 for den nyeste 250gb xboxen. Det er det beste. Eventuelt en med mindre harddisk hvis du ikke skal bruke så mye penger.

Lenke til kommentar

Foreløpig er det et tilbud på Spaceworld hvor hvis man kjøper et av fem spill (deriblant Medal of Honor) for 499, får man den nyeste modellen m/ 250GB for 1333,-.

Står det noe om dette noe sted?

Jeg vurderer å kjøpe en X360, men er usikker på om jeg trenger 250GB eller ikke. Ikke at det er noen butikker som har 250GB på lager...

Lenke til kommentar

Game har 250gb inne, men da må du ta med medal of honor eller fifa 11. 2249 for pakkene. Er grei pris om du vil ha en av de. 4Gb er latterlig, tenk på demoer, DLC og innstallasjon av spill. Det i det hele tatt å være mye friere sånn sett.

Tilbudet står i en Spaceworld-reklameavis i allefall.

Lenke til kommentar

Med tanke på at spill får bedre lastetider og man sparer hørselen så er harddisk et MUST!

med kun 4gb minne så kan man ikke innstallere noen nye spill og dvd drevet vil surre hele tiden mens man spiller.

dette fører til slitasje på både drev, dvd og ører.

Så go for 250gb, enten at du kjøper harddisk itillegg til 4gb modellen eller at du går for 250gb modellen med engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...