Gulvflisen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei, programmene på oppgavelinjen min har blitt sammenkrympa Husker ikke hva jeg drev med når det vart sånn, men det var for noen uker siden. Håper noen vet en mulig løsning for hvordan jeg kan få de tilbake til normal størrelse igjen oppgavelinje.bmp Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 En mulig løsning? Du kan jo prøve å høyreklikke litt her og der og snoke rundt i instillinger, på oppgavelinjen. Dersom du ikke har prøvd dette allerede. Og litt googling, kanskje. Har aldri opplevd dette selv Lenke til kommentar
Gulvflisen Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 En mulig løsning? Du kan jo prøve å høyreklikke litt her og der og snoke rundt i instillinger, på oppgavelinjen. Dersom du ikke har prøvd dette allerede. Og litt googling, kanskje. Har aldri opplevd dette selv Det har jeg prøvd, merkeligt altså Lenke til kommentar
Gulvflisen Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Søkte litt mer på nettet, og fikk ordnet det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå