Treblad Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Joda, ikke verst den ideen. Men som sagt, Harry Potter-universet er dessverre ikke stort nok for et onlinespill, ikke fullt så mange fiender, og det siste vi trenger er enda et middelmådig, kjedelig MMORPG. Si ikke det, si ikke det. Etter den syvende (og siste boken) har nok Harry Potter universet blitt veldig stort med forhåpentligvis mange fiender. Personlig har jeg stor tro på ideen. Hadde vært fett! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 God ide` det derre med harry potter online Men jeg synes de først og fremst burde fjerne barnespille i singel player game og lage et bra RPG spill Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 God ide` det derre med harry potter onlineMen jeg synes de først og fremst burde fjerne barnespille i singel player game og lage et bra RPG spill Jepp! Enig med deg der! Enten et RPG spill eller Online...nå må det snart bli utviklet et bra Harry Potter spill! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Quidditch world cup gleder jeg meg til håper hun derre dama skriver bok 6 skikkelig fort, bok 5 var den beste i serien til nå. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Quidditch world cup gleder jeg meg til håper hun derre dama skriver bok 6 skikkelig fort, bok 5 var den beste i serien til nå. Ja, gleder meg heftig, men jeg håper hun ikke rusher så mye med den at kvaliteten synker! Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg har en ting å si: HERREGUD, NEI! Jeg hadde satt mer pris på "Moominvalley Online" eller " Alone on the moon Galaxies"... (Eller en nyutgivelse av Daikatana for den saks skyld) Men Idéen er sikkert brukbar den... Lenke til kommentar
darker Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 det spesielle med harry potter bøkene er at rowlings bare har toucha den verdenen hun egentlig har laget. Vi har vært borti en del av england med en skole. Finnes det bare 1 trollmann skole og den er i england? tvilsomt. I siste boka besøker de også de resterende kjempene et eller annet sted langt borte ( husker ikke hvor). De bor i en fjellheim et sted. Tar man utgangspunkt i den eksiterende potter verdenene og bygger den ut i forhold til det som er sannsynlig siden verden er temmlig mye større enn en engelsk småby så nærmer vi oss et spill. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 det spesielle med harry potter bøkene er at rowlings bare har toucha den verdenen hun egentlig har laget. Vi har vært borti en del av england med en skole. Finnes det bare 1 trollmann skole og den er i england? tvilsomt. I siste boka besøker de også de resterende kjempene et eller annet sted langt borte ( husker ikke hvor). De bor i en fjellheim et sted. Tar man utgangspunkt i den eksiterende potter verdenene og bygger den ut i forhold til det som er sannsynlig siden verden er temmlig mye større enn en engelsk småby så nærmer vi oss et spill. "Magiverdenen" finnes jo over hele verden. Det er flere skriftelige bevis fra Rownlings side om det: - Ron's bror jobbet i trollmannsbanken i Egypt. - I forrige bok fikk Hogwarts besøk av skoler fra andre land (bla. Frankrike). Det finnes nok mange flere, men gidder ikke ta meg friheten til å lete frem flere "bevis". Uansett, jeg tror det hadde vært best å utvikle et spill som bare tar for seg skolegang ved Hogwarts, men "turer" til utlandet er kanskje mulig (f.eks å ta turen til fjellene for å besøke Giants). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå