Treblad Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Greit, det er sikkert ikke mange Harry Potter-fanatikere her, men jeg tar sjansen ved å hive opp en spill-idè: Hva synes dere om et Harry Potter Online spill? (i samme dur som Star Wars Galaxies og det kommende Middel-Earth Online). De første syv årene (et år er kanskje en månede) går du på Hogwarts med mange andre spillere verden over. Der kan du gjør alt Harry gjør i bøkene. Hvis du gjør det godt på skolen, vil du mest sannsynelig få en god jobb etter skolen. Ettersom du lærer trylleformler, kan du bruke de når som helst på hvem som helst. (Mohaha! ) Du kan også bli Prefekt osv. Karakterene som vi kjenner fra boka, må det ikke gå ann å være, men de kan være datastyrt og gjør dit og datt...? Uansett..hva synes dere om ideen? Hadde det ikke vært rått? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jau, hadde vært ganske artig det Lenke til kommentar
darker Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 hadde vært dødsfett, men.. spørs hvordan det skulle ha blitt.. ikke nok fiender etc. i harry potter til å ha uendelige oppdrag etc. altfor begrenset verden. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 hadde vært dødsfett, men.. spørs hvordan det skulle ha blitt..ikke nok fiender etc. i harry potter til å ha uendelige oppdrag etc. altfor begrenset verden. Vel, det trenger nødvendigvis ikke være "de snille mot de onde". Du kan jo lett bare bli uvenner med andre studenter på Hogwarts. (f.eks ved å kaste en stinkbombe på de ) Dessuten, hvis man før er syv år på Hogwarts, og etter det kan du leve som en vanlig trollmann med jobb osv. Virker jo som et langvarig spill.. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Faktisk ikke en dum idé. Men jeg holder en finger på Star TREK Galaxies :wink: Lenke til kommentar
Agres Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Liker ideen din jeg Du får sende en mail til EA games å høre hva de sier om den.. er du heldig kommer spillet ut om 5 år fra nå ;P Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Så kan man arrangere storstilte angrep mot muggles som inkluderer hundre tusener av wizards og wizardetts, ville kriger fylt med fireballs og lightning bolts Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Liker ideen din jeg Du får sende en mail til EA games å høre hva de sier om den.. er du heldig kommer spillet ut om 5 år fra nå ;P Already done! Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg må inrømme at jeg aldrig har vært spesiellt glad harry potter. Men det høres ut som et bra alternativ for den yngre garde (sikkert eldre folk også). Det er vel ingen mmorpg`s for det mindre publikum tror jeg Lenke til kommentar
Gorduz Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Søstra mi driver faktisk å øager noe slikt nå om enn litt primitivt, og plaget av skrivefeil(hun er 12 år) så virker det litt gøy. www.geocities.com/galtvort_mini_skole Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Greit, det er sikkert ikke mange Harry Potter-fanatikere her, men jeg tar sjansen ved å hive opp en spill-idè: Hva synes dere om et Harry Potter Online spill? (i samme dur som Star Wars Galaxies og det kommende Middel-Earth Online). De første syv årene (et år er kanskje en månede) går du på Hogwarts med mange andre spillere verden over. Der kan du gjør alt Harry gjør i bøkene. Hvis du gjør det godt på skolen, vil du mest sannsynelig få en god jobb etter skolen. Ettersom du lærer trylleformler, kan du bruke de når som helst på hvem som helst. (Mohaha! ) Du kan også bli Prefekt osv. Karakterene som vi kjenner fra boka, må det ikke gå ann å være, men de kan være datastyrt og gjør dit og datt...? Uansett..hva synes dere om ideen? Hadde det ikke vært rått? Hjelp:) jeg hadde ringt paven og djevel utdriver, men så hater jeg HP også da:) men! det som kunne vært uber fett måtte vært Swordcoast Online!!! Edit: hva med Harry Pothead online? røyk så mye pot at det går hull i ozon laget:/ (yeye, bad joke:) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Søstra mi driver faktisk å øager noe slikt nå om enn litt primitivt, og plaget av skrivefeil(hun er 12 år) så virker det litt gøy. www.geocities.com/galtvort_mini_skole huff, hater sider med skrift som følger etter musen. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 ? skrift som følger musa? Du flytter på musepekeren også står det skrift som følger etter, i dette tilfellet "Velkommen". Topic: Høres ikke ut som en altfor dum ide. Men det kunne vært artigere med Sword Coast online (enig med den). Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Greit, det er sikkert ikke mange Harry Potter-fanatikere her, men jeg tar sjansen ved å hive opp en spill-idè: Hva synes dere om et Harry Potter Online spill? (i samme dur som Star Wars Galaxies og det kommende Middel-Earth Online). De første syv årene (et år er kanskje en månede) går du på Hogwarts med mange andre spillere verden over. Der kan du gjør alt Harry gjør i bøkene. Hvis du gjør det godt på skolen, vil du mest sannsynelig få en god jobb etter skolen. Ettersom du lærer trylleformler, kan du bruke de når som helst på hvem som helst. (Mohaha! ) Du kan også bli Prefekt osv. Karakterene som vi kjenner fra boka, må det ikke gå ann å være, men de kan være datastyrt og gjør dit og datt...? Uansett..hva synes dere om ideen? Hadde det ikke vært rått? Interessant Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Menne, synes det bør være ganske vanskelig og bli en trollmann, og enda vanskeligere å komme seg inn i galtvort... etter det så koser man seg bare, men man støter på visse Voldemort-wannabes nu og da. Man kan selvsagt bli en ond trollmann og lage et galtvvwart-of-evilness skole ved siden av galtvort. og rumpeldunk(?) må være artig i et slikt spill Lenke til kommentar
nord Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Søstra mi driver faktisk å øager noe slikt nå om enn litt primitivt, og plaget av skrivefeil(hun er 12 år) så virker det litt gøy. www.geocities.com/galtvort_mini_skole tanken er god Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Søstra mi driver faktisk å øager noe slikt nå om enn litt primitivt, og plaget av skrivefeil(hun er 12 år) så virker det litt gøy. www.geocities.com/galtvort_mini_skole tanken er god Hehe, men hun er ikke den eneste. Det finnes haugevis med lignende, norske sider på i.net Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Joda, ikke verst den ideen. Men som sagt, Harry Potter-universet er dessverre ikke stort nok for et onlinespill, ikke fullt så mange fiender, og det siste vi trenger er enda et middelmådig, kjedelig MMORPG. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 grei ide det 12åring laget den siden...wow (tror jeg) tror forresten StarTrek Galaxies ville blitt bedre enn starwars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå