Gå til innhold

Kupp på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda en D300 til 2500, samt en fin-fin pakkepris på 7000 med (originalt) batterigrep og Nikon 17-55mm.

http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=201617

 

Mimrer tilbake til høsten 2007, da D300 var sikleobjekt nummer én (D3 var uansett ansett som way out of my league ;) ), men prisen på 15 lapper++ plasserte det litt utenfor rekkevidde for en student. Nå seks år senere har jeg fortsatt knaptnok tatt i en D300, men bruktprisene begynner jo å komme dit at jeg kan kjøpe en bare for skøy og bruke som et kamera jeg ikke trenger være redd for :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå kan du bytte spørsmålstegnet med f.eks et utropstegn eller kanskje et semikolon?

 

post-38990-0-36481500-1374603997_thumb.jpg

 

Poenget var kanskje at det er en fordel å skrive hva som er i annonsen man linker til, så de som er interesserte kan gå inn. Blir slitsomt å måtte gå inn på linken til hvert ENESTE forslag her inne for å finne noe kjekt, hvorfor kan ikke alle bare skrive hva som er i pakken man linker til?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Litt synd du ikke skrev hva dette var for noe rart, nå er annonsen slettet og jeg sitter her som et stort spørsmåltegn :)

 

Bummer..

7499kr for alt dette:

 

D300s

Panasonic HDC-Sd9

MB-D10 med ekstra originalt batteri

Nikon En-EL3e

Nikon SB-600

Manfrotto 055 XPROB + 498RC2 Aluminium

Sun sniper "the steel" strap

Lowepro sling "sort"

Lowepro rompetaske

Linser:

Nikon AF Nikkor 50mm 1:1.8D

Tamron AF 18-200mm 1:3.5-6.3 (IF) MACRO ASPHERICAL LD XR DiII

Filter

Stativ brukt 3 ganger osv..

Alt av originale esker.

Har 3100 eksponeringer registrert på kameraet!! Utrolig pent brukt. Stativ/ blitz osv er nesten ikke bruk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...