Gå til innhold

Kupp på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns ikke det er et kupp. Det koster kr. 6800,- nytt, og i annonsen det står at det er 5 år gammelt, og selger har også kjøpt et tilsvarende objektiv brukt (antakelig det samme objektivet). Grei pris men ikke noe mer, ville prøvd å prute litt faktisk.

 

Om det er et kupp kan man diskutere, men sammenlignet med bruktprisene på foto.no er det en god pris. Det var jeg som kjøpte det til 4000 - og med tanke på tilstanden er jeg veldig fornøyd :-)

Lenke til kommentar

 

 

Om det er et kupp kan man diskutere, men sammenlignet med bruktprisene på foto.no er det en god pris. Det var jeg som kjøpte det til 4000 - og med tanke på tilstanden er jeg veldig fornøyd :-)

 

Gratulerer med nytt objektiv! Hovedgrunnen til at dette holder seg godt i pris er jo nettopp fordi det et kremobjektiv som yter veldig godt.

Poenget mitt var at jeg syns 4200 for et eksemplar som er 5 år gammelt og har hatt flere eiere ikke er noe kupp i seg selv. Om det hadde vært nesten nytt med garanti eller ihvertfall innenfor reklamasjonstiden ville det vært noe annet. En bør nemlig være oppmerksom på 2 svakheter på dette objektivet, støv i tønnen og IS mekanisme som slutter å fungere.

Lenke til kommentar

Det står Canon fatning, og varseltrekant "Annonsen avventer kontroll" uten at jeg ser noen ugler i mosen. Et raskt googlesøk leder meg hit. Det går jo an å teste kontaktinfoen der i stedet for den via Finn og høre om det er samme person.

 

 

"Canon fatning" er lagt til etterpå, det samme er "solgt"-merkelappen oppe til høyre....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...