Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Kupp på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når nyprisen er Kr.16.000,- http://fotovideo.no/...0000126737.aspx , når mener da sn0dig at standardprisen på Kr.8.000,- intreffer ?

Det ligger flere D700 på foto.no fra Kr. 11.500,- og oppover. Hvis jeg skal kjøpe et slikt kamera, bør jeg da sende en mail til de?, og si at standardprisen er Kr.8.000,- , og at de er griske som forlanger en slik ublu pris.

Synes den prisen på D700 til Kr.9.500,- var ganske så grei med tanke på alder og eksponeringer. Fulgte med et ekstra batteri gjorde det også.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Når nyprisen er Kr.16.000,- http://fotovideo.no/...0000126737.aspx , når mener da sn0dig at standardprisen på Kr.8.000,- intreffer ?

Det ligger flere D700 på foto.no fra Kr. 11.500,- og oppover. Hvis jeg skal kjøpe et slikt kamera, bør jeg da sende en mail til de?, og si at standardprisen er Kr.8.000,- , og at de er griske som forlanger en slik ublu pris.

Synes den prisen på D700 til Kr.9.500,- var ganske så grei med tanke på alder og eksponeringer. Fulgte med et ekstra batteri gjorde det også.

Stått opp på feil fot eller? Her er det snakk om bruktkjøp, og nylig har det vært ihvertfall 5 d700er med pros satt til 8000. Da er ikke 9500 et kupp, uansett hvor sint du blir. Douchebag.

• Liker 7
Lenke til kommentar

De som har fått tak i brukte D700 til 8000 kr har hatt råflaks. Selgeren har nok solgt det innen 5 minutter og har nok hatt telefonstorm fra salget til annonsen ble slettet. 9500 kr er god nok pris for å havne i kupptråden. 11500 kr er litt optimistisk og har lite her i tråden å gjøre, men ikke så høyt at det har noe å gjøre i tråden om luringer og rariteter heller.

Endret av Simen1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

D700en jeg kjøpte for 8000 fra interfoto (med 3 mnd garanti) var det visst mange som hadde prøvd å bestille. Oppdaget den via denne tråden og var rask med å hive meg rundt da ja! Har bare sett en annen D700 til 8000, og den hadde gått ca 20 000 flere eksponeringer enn den jeg kjøpte.

Lenke til kommentar

Nå er Nikon D700 kamera til Kr 9.500,- solgt for flere timer siden, det som er billig blir alltid solgt med en gang!

Som påpekt av Simen1 , så hadde dette kamera er rett til å være i denne tråden.

Registrerer også at jeg blir omtalt på en lite flatterende måte og med påstander som ikke er riktig , jeg legger dette på minnet!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde jeg vert selger, så hadde jeg godtatt :)

Det har jeg som selger sluttet med, etter å ha brent meg noen ganger.

Problemet er at det i mellomtiden kan komme et bedre tilbud som kjøperen heller går for, hvis kjøper legger inn 10% i depositum er saken bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...