Gå til innhold

Kupp på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden eksen følger med på kjøpet bør du ikke regne med å bli helt nedblendet av hennes skjønnhet. Eksen var også ganske undereksponert i annonsen. Hvis annonsen oppdages av eksen tipper jeg den kan fremkalle en del støy i huset når hun oppdager den. Kanskje hun mister fatningen helt. Her må gubben trå til med kraftig etterbehandling om han angrer på salgsforsøket.

Endret av Simen1
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Ja, men jeg skal ikke legge skjul på at det var Samsung NX jeg egentlig ville ha. Olympusen er nok lettsolgt for samme pris som jeg kjøpte den for. Det kunne ikke falt meg inn å beholde begge. Man solgt er solgt. Jeg på tide å kikke innom finn og foto for kupp jeg kan tipse dere om.

 

Redigert: Vidvinkel til mellomformat: Pentax-A 645, 45mm f/2,8 1900 kr. (Autofokusutgaven koster 17 000 kr ny)

 

Voigtländer 25mm f/0,95 Nokton til micro four thirds 4000 kr. (7000 kr ny)

 

Konika Hexanon 40mm f/1,8 pannekakeobjektiv til 500 kr. Kan brukes manuelt med adapter på mFT, NX og NEX.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Ja, men jeg skal ikke legge skjul på at det var Samsung NX jeg egentlig ville ha. Olympusen er nok lettsolgt for samme pris som jeg kjøpte den for. Det kunne ikke falt meg inn å beholde begge. Man solgt er solgt. Jeg på tide å kikke innom finn og foto for kupp jeg kan tipse dere om.

 

Kjøpte meg en NX100 for en uke siden jeg. Koster kostet 2290,- hos nettonnet, men det ser ut som om de ikke har det lenger.

Du får sende meg en PM om du selger olympusen da, tror dama mi kunne ha vært interessert. Setter dette i spoilet siden jeg vet at kjøp/salg ikke er tillatt i forumet ph34r.gif

 

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...