Gå til innhold

Kupp på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ett film videokamera i koffert, neppe brukt mer enn en gang på loppemarked tidligere i dag, kr. 150,-

Skal ikke brukes til annet enn støvsamler og fotoshoot props, men litt moro at har Oly E-P3 liggende for vurdere å filme med det i rølpete sort-hvit og late som det er filmkameraet som gjør det.

Så mange ideer så mye regn

Lenke til kommentar

Virker ikke akkurat som noe kupp når man leser annonsen. (som forøvrig allerede var solgt og slettet når du la den ut...)

Språket i annonsen er så dårlig at det er vanskelig å tyde om kamera fremdeles er defekt eller ikke :dontgetit:

Tror dette er en person som har spurt om kameraet sitt her på forumet.

Såvidt jeg husker av den tråden så er det fortsatt feil på kameraet, men han mener det skal være lett å fikse det.

Lenke til kommentar

"Er nesten for godt til og være sant, så ville sjekke nøye før et eventuell kjøp."

Det er vel bare å ringe å avtale møte,og dra og hente objektivene. Hvis du bor i nærheten da, dette er jo greier som mest sannsynlig er borte allerede.

Det er et registrert telefonummer, hadde tenkt å ringe når annonsen ble lagt ut. Men men jeg gadd ikke kjøre til Oslo, til disse prisene bør ikke selger gjøre seg brydd med å gå på posten.

Lenke til kommentar

"Er nesten for godt til og være sant, så ville sjekke nøye før et eventuell kjøp."

Det er vel bare å ringe å avtale møte,og dra og hente objektivene. Hvis du bor i nærheten da, dette er jo greier som mest sannsynlig er borte allerede.

Det er et registrert telefonummer, hadde tenkt å ringe når annonsen ble lagt ut. Men men jeg gadd ikke kjøre til Oslo, til disse prisene bør ikke selger gjøre seg brydd med å gå på posten.

Kan fortsatt være tyvegods.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...