Gå til innhold

Kupp på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Canon EF 10-22 USM Virket interessant. Men jeg gjorde noen enkle søk på telefonkatalogen etter navnet hennes (sendte epost til henne og hun skrev tilbake med kanskje falskt navn). Ikke er hun listet i telefonkatalogen, kan være skjult, men i tillegg nektet hun andre betalingsmåter enn forhåndsbetaling. Nå sa hun at hun ville garantert ha solgt dette objektivet før klokken 12:00, men foreløpig ligger annonsen enda ute, så jeg er meget skeptisk til denne.

Kanskje det bare er meg.....

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun har enda ikke solgt den (hun sa hun hadde flere folk som gav bud), eller glemt helt å fjerne annonsen. Men har så dårlig magefølelse at den der får passere. Synd om det viser seg at det er en grei handel, men utfra mine opplysninger har jeg liten tiltro til den selgeren.

Lenke til kommentar

Det er vel D700 som er den store 5D utfordreren på bruktmarkedet for tida. D700 koster riktignok dobbelt så mye på bruktmarkedet, men så er den jo også en god del bedre enn den antikvariske 5D-modellen. Men så klart, smak og behag. ;)

D3 er vel mer for de som gidder å betale 4-5000 kr for å få vertikalgrepet fastmontert i stedet for avtagbart. (Ok da, noen andre minimale forskjeller finnes også)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Det er vel D700 som er den store 5D utfordreren på bruktmarkedet for tida. D700 koster riktignok dobbelt så mye på bruktmarkedet, men så er den jo også en god del bedre enn den antikvariske 5D-modellen. Men så klart, smak og behag. ;)

D3 er vel mer for de som gidder å betale 4-5000 kr for å få vertikalgrepet fastmontert i stedet for avtagbart. (Ok da, noen andre minimale forskjeller finnes også)

"Antikvariske" 5D holder da svært svært god bildekvalitet til tross for alderen - jeg vil si fullt på høyde til og med 1600 ISO. Synes du forskjeller som 100% søkerdekning, utbyttbar mattskive, cropmodus i søker (DX/5:4) og bilder, fantastisk byggekvalitet, 9 (11 på DX) bilder/sekund, fantastisk batterilevetid (3-4000 bilder per lading), vertikalgrep, doble minnekortspor med backup mulighet, 300 000 bilders lukkerkapasitet er "minimale forskjeller"? ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...