Gå til innhold

Kupp på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Urk! Fyren forlanger mer penger og hentig i dag.

Hater folk som driver slikt. Har de lagt det ut til en pris får de søren meg selge det for det også, eller gi f***.

Jeg er i prinsippet enig, men synes dette er et tvilstilfelle. Han hadde en interessent som ikke kunne hente før om en stund, så jeg synes det er greit å lete etter en kjøper som kan kjøpe med en gang. Å øke summen synes jeg dog er litt på kanten, spesielt siden det ikke var snakk om noen budrunde i annonsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pentax K-7 kamerahus: 4200 kr inkludert frakt eller gi bud.

Irriterende at man ikke får vite om det er en salgsannonse eller auksjon, men får man det for 4200 er det et kupp.

Jeg oppfatter slike som salgsannonse, og det er sånn jeg legger ut selv ofte, "jeg ønsker 4200, men vil vurdere lavere bud". Første som gir annonsert pris eller en lavere pris jeg vil akseptere får. Jeg blir skikkelig irritert dersom det så viser seg å bli en auksjon, -jeg blir aldri med på lureauksjoner. :nei:

Lenke til kommentar
Nikon D2H til 2000 kr. Det står lite om hvilken stand huset er i, eller hvor mange bilder som er tatt med det, er heller ikke lagt ved noe bilde. Er det pressebrukt kan man regne med at det har vært misbrukt hardt, samtidig bør man være klar over at dette er et hus som er laget som en panservogn og tåler ganske røff behandling...
Lenke til kommentar

Nikon D2H til 2000 kr. Det står lite om hvilken stand huset er i, eller hvor mange bilder som er tatt med det, er heller ikke lagt ved noe bilde. Er det pressebrukt kan man regne med at det har vært misbrukt hardt, samtidig bør man være klar over at dette er et hus som er laget som en panservogn og tåler ganske røff behandling...

Stand:Normal kosmetisk bruksslitasje

Det tyder ta på at det har normal kosmetisk bruksslitasje :ph34r:

Lenke til kommentar

5D til 3500, men det er mulig lukkeren synger på siste verset

http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=153860

Tror faktisk ikke at jeg ville ha kjøpt det kameraet, selv til den prisen. En ny lukker kan fort komme på mye, mye mer. I tillegg kan man se det som tegn på at forrige eier ikke har vært snill med kameraet, så gudene vet hva slags andre feil som ligger og venter på å dukke opp. nei takk, mine surt oppsparte grunker er bedre investert i noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...