Svein M Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Ser at enkelte Elkjøp butikker har Sony Alpha A5100 både nytt (kr 2787) og outlet (brukt, litt lavere pris) Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Dårlig med kupp i det siste? Uansett så lurer jeg på hvor det er best å sjekke bruktpriser på kamerautstyr nå. Den siden jeg brukte før (teambiathlon) er visst borte. Jeg skal snart ha nytt (brukt) kamera og da er det jo greit å vite hva prisen bør ligge på så man ikke blir lurt. Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Beste for tiden er vel å følge med på finn.no over tid for å danne seg et inntrykk. Ellers har Stavanger foto, Stjørdal foto, foto.no og sikkert flere bruktsalg, så da bør det som selges på finn være lavere priset enn i butikk med bruktgaranti. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 (endret) Ja når jeg skal ha noe utstyr lager jeg alltid et Finn-søk slik at jeg kan få varsler når ting legges ut. Ting som er godt priset forsvinner fort, så det gjelder å være på ballen. Edit: Synes for øvrig selv at det har vært litt tamt på Finn i det siste, i alle fall på fuji-markedet. Men det har kanskje mest med at jeg egentlig ikke trenger noe, jeg burde bare slette fuji-søket mitt. Endret 23. januar 2022 av Papegøye 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå