Gå til innhold

Kupp på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nikon AF-S 300mm 1:4D til 5000. Går normalt for 7-8000

http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=208952

Et utrolig tilbud, og er allerede solgt selvsagt. Har dette selv og et fantastisk objektiv.

Kan for øvrig nevne at man får kjøpt dette flunkende nytt for 1024 euro (kr. 8.500,-), inkl. frakt og toll/moms fra Digitalrev. Har selv handlet derfra og det stemmer at alle utgifter i forbindelse med toll og mva faktureres direkte til dem. Svært rask forsendelse også.

Sikkert litt styr om det skulle bli reklamasjon, men ofte går også dette greit selv om man kjøper i utlandet. Men norsk kjøpslov gjelder jo ikke. Det er ulempen.

Endret av TigerJack
Lenke til kommentar

Nikon AF 28mm 1.4 til 10.000. Litt smalt marked kanskje, mer attraktivt for samlere enn fotoentusiaster ;)

http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=208039

Dette er faktisk rasende billig, siden de har blitt solgt til det mangedoble på ebay!

Men etter at de nye AF-S 24mm f/1.4 og AF-S 35mm f/1.4 kom på markedet, er denne her ikke lenger det eneste alternativet, eller sågar det beste for dem som planla å faktisk bruke den...

Lenke til kommentar

Jeg ville hørt med selger, om noe var galt med det. Jeg ville også spurt om å få serienummer, for å sjekke opp mot registeret for stjålet fotoutstyr.

Så absolutt. Annonsen inneholder jo kun også beskrivelsen "kamera d3s".

Han selger jo også et D700 med 24-120 VR og batterigrep, som han skal ha 8500,- for. Her har han heller ikke spesifisert hvilken linse det er snakk om.

Telefonnummeret er forøvrig registrert hos "Fotomagi DA", hvor Audun Munthe står oppført som daglig leder. Dette er jo den samme personen som annonserer, så det kan jo hende at det bare er et enormt kupp, selv om jeg hadde vært ekstremt skeptisk. Han har jo (overraskende nok) eske på begge kameraene også.

Endret av mannyboi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...