Fakeworthen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Hallo. Dette emne er sikkert tatt opp en billion ganger, og jeg må inrømme at jeg er lat og gidder ikke gå igjennom hele forumet for å finne svar. Jeg har middels kunnskap om maskinens innmat, men skjønner ikke bæret av faglige utrykk. For 2 dager siden fungerte pc'en perfekt, ingen problemer. Etter en kveld med gaming, slo jeg av dataen for å legge meg. Når jeg kom hjem fra jobben dagen etter startet pc'en som normalt. Piper som det skal og alt det der. Men skjermen mottar ingen signaler, mus og tastatur får ikke strøm. Jeg har åpnet kabinettet og tatt inn og ut skjermkortet, renset for støv å drit. Hele pc'en ble renska for bøss, og montert sammen igjen. Men fortsatt samma problem. Jeg sendte en mail til [email protected] anngående problemet, men har ikke fått noe svar. Jeg er sinnsykt utålmodig og vil helst få fikset dette her fort. Vis ingen av dere klarer å fikse problemet mitt, er dere da enige med meg om at jeg da har rett til å benytte meg av reklamasjons retten på dette? Pc'en ble kjøpte 09.05.07, så garantien er over. Vis specsa er intresange for dere, såsi ifra så skal jeg legge dem ut. Orker ikke gå opp for å finne de fram. På forhånd, Tusen takk. Mvh; Emil Endret 27. oktober 2010 av Fakeworthen Lenke til kommentar
Fakeworthen Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Bump... håper på svar.. Lenke til kommentar
Fakeworthen Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Vis dette sier dere noe, så er dette ihvertfall det som står i plukklista til pc'en min. Corsair Twin2x 5400 DDR2, 2054MB PC5400 Kit w/ two matched CM2x1024-5400c4 Dimm s Samsung SpinPoint T166 400Gb SATA2 16mb 7200 R.P.M Hiper Strømforsyning ATX 530W Sort, 120MM fan, 2xsata, 2xpci-e 20/24 pin. MSI P965 NEO-F, P965, Socket -775, Sata2, Gblan, DDR2, PCI-Ex16 Gainward GeForce 8800GTS 320MB GDR3 PCI-express, "BP8800GTS-320M-TV-DD" Intel Core 2 Duo E6600 2,4Ghz Socket LGA775, 4mb, Boxed m/vifte Vista Ultimate 32 Bit. Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hadde gjettet på at psu har tatt kvelden, se om du får låne en av en kamerat for å sjekke. Lenke til kommentar
Fakeworthen Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Har ikke mange i nærheten med pc jeg kan låne PSU av Men jeg benytter meg av reklamasjons retten min, så fikser komplett dette på en par dager. Det er det sikreste siden jeg har litt klumpete mekaniker hender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå