PreN Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei. Firefox vil plutselig ikke starte (åpne). Den ligger ikke under prosesser, ingenting skjer. Jeg kan selvfølgelig slette og installere på nytt, men vil helst ordne problemet. Noen som har tips? Jeg installerte ikke noe nytt. Problemet var der allerede da jeg skrudde maskinen på igjen. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Installer på nytt uten å fjerne ting først. Det vil "reparere" installasjonen din. Instillinger og historikk vil ikke påvirkes Lenke til kommentar
kendo Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Bumper denne tråden litt. Har nøyaktig samme problem, og har prøvd å reinstallere firefox uten at det hjalp. Avinstallerte så alt av firefox og prøvde å installerte på nytt, men får fremdeles ingenting opp. absolutt ingenting som skjer når jeg prøver å åpne firefox. Frustrerende... Problemet oppstod under en oppdatering for en stund siden da noe må ha gått galt. EDIT: Avinstallerte alt en gang til, og så nå at detfremdeles var noen filer inne på firefox mappen. Slettet de og installerte på nytt, og nå fungerer alt som det skal. Endret 19. november 2010 av kendo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå