Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Typisk tenåringsproblem?


Gjest Jente16

Anbefalte innlegg

Gjest Jente16

Hei allesammen.

 

Jeg er ei jente på 16 år, og har vel et så og si typisk "tenårings-problem" akkurat nå. Jeg er forelsket i en gutt som er et år eldre enn meg. Har såvidt snakket noe med han, men uansett. Da jeg gikk i 8-9 klasse (husker ikke helt) fikk jeg vite av kameraten hans at han visstnok likte meg (typisk barne/ungdomskole greier hvor venninner og kamerater spurte for hverandre osv.) men på den tiden hadde jeg ikke kommet til det stadiet hvor kjærster var helt min greie. I et år gikk vi på hver vår skole da jeg gikk i 10. og han i 1.klasse, men nå går vi altså på samme skole, og jeg møter han i gangene hver dag. Vi smiler og ser hverandre i øynene i flere sekunder og blir helt svimmel når han smiler. I tilegg har det flere ganger hendt at han kommer borti meg når han går forbi, altså, går så nærme meg at armen hans skyves over min enda det ikke er kjempefult i gangene/hallene vi møtes om du skjønner. Kanskje bare jeg som over-analyserer det hele i og med at jeg er så forelsket, men uansett, det kunne jo alltids vært et tegn på at han fortsatt kunne like meg.

 

Spørsmålet mitt er altså; Hvordan kan jeg gå frem? Har noen noe tips? - Som sagt så har vi ikke snakket noe sammen i det siste, bare hatt øyekontakt og smilt til hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Jente16

snakk til han i gangen, smil og gi han tegn, ta på han osv.

men ikke creep han ut.

Add han på face og derfra får du msn hans og snakk med han der.

Etterhvert kan du forslå å finne på noe hjemme hos han eller deg.

Ikke vanskeligere

 

har lagt lagt han til på fjesboka. Er så redd for å virke masete, men vil gjerne legge han til på msn. Bør jeg kanskje vente litt med det? :S

Lenke til kommentar
Gjest Jente16

Har sendt han melding på fjesboka tidligere i dag, så får bare vente på svar :) Syntes det er så vanskelig i og med at vi så vidt har snakket noe med hverandre i det hele tatt. Heldigvis er han den typen at han er veldig snill og hyggelig, og ikke den som hele tiden skal tøffe seg og ignorere osv osv. Men om jeg får positiv respons på meldigngen jeg har sendt han, hva kan jeg gjøre videre da? :) Nå har jeg i allefall tatt et steg noe som hvertfall viser at jeg er noe intressert. Er jo ikke sikkert han umiddelbart tenker at jeg er intressert i han på den "mer enn venn" måten, og det er jo ganske forståelig. Hehe (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...